Total Tayangan Halaman

Pemulihan Mudah Untuk Berpeluh berlebihan - Membongkar Solutions Top

Pemulihan Mudah Untuk Berpeluh berlebihan - Membongkar Solutions Top

Kami banyak belajar daripada generasi terdahulu tetapi ubat untuk peluh berlebihan tidak berada di barisan hadapan dalam nenek moyang fikiran kita. Nenek moyang kita mempunyai nyawa banyak lagi perkara yang perlu dibimbangkan. Tidak mengatakan bahawa peluh berlebihan bukan sakit di bahagian anda tahu apa !. Walau bagaimanapun, pada hari ia adalah panas tetapi atas sebab tertentu yang aneh ia dapat bertahan lebih baik maka kita lakukan sekarang. Nah, hari ini adalah hari yang baru, dan lebih-pemanasan adalah tidak seronok; untuk hakikatnya, ia boleh menjadi sayap kanan mengecewakan dan memalukan.

Hiperhidrosis sekarang kerana NORD (Pertubuhan Kebangsaan Untuk Gangguan Rare) telah diiktiraf (peluh berlebihan) sebagai penyakit kulit yang jarang berlaku, ubat-ubatan untuk peluh berlebihan berada dalam senarai kami keutamaan. Lets membincangkan beberapa penyelesaian yang boleh membuat hari ini sesuai didiami. (ketika itu akhirnya hidup anda lebih menyeronokkan) Bagaimana perasaan anda apabila menamatkan memakai hitam walaupun dalam masa musim panas, untuk menghapuskan yang tidak selesa rasa anda dapat apabila anda berada di sekeliling jantina yang berlawanan, atau berpeluh UN-predictively, terutamanya apabila anda berada menangani isu dengan bos atau rakan sekerja.

Di bawah ini kita akan mendedahkan ubat Beberapa orang mendapati untuk mengurangkan atau menghapuskan masalah peluh berlebihan:

Over-the-counter antiperspirants:

Percubaan pertama untuk merawat peluh berlebihan, adalah dengan menggunakan antiperspirant over-the-kaunter. Ini bukan antiperspirant girly anda bahawa ibu yang telah menyerahkan Engkau melalui pintu bilik mandi ketika anda mula-mula mula berpeluh. Tidak! ... Ini adalah kekuatan antiperspirant klinikal. Ini antiperspirants kekuatan klinikal mengandungi aluminium klorida, yang dikenali untuk kadang-kadang merengsakan kulit, tetapi sama-sama diketahui sebagai sangat berkesan.

Arahan Permohonan:

Deodoran dan antiperspirants telah wujud untuk sementara waktu sekurang-kurangnya sejak masa hidup saya. Nah, kerana wanita yang tidak pernah memberitahu umurnya .... membolehkan hanya mengatakan masa yang lama dan membiarkannya begitu sahaja. Apakah proses permohonan?

Oleh kerana kita semua bersetuju bahawa antiperspirants adalah ubat yang berkesan untuk peluh berlebihan ... ada satu sentuhan kepada cerita. Bagaimana untuk memohon produk-produk ini juga memainkan peranan penting. Menurut pakar-pakar, ia adalah yang terbaik untuk memohon antiperspirants pada waktu malam. Jika ia tidak berfungsi ... cuba memohon dua kali sehari.

Jika anda tidak mendapat kesan yang optimum daripada memohon antiperspirant anda dua kali atau jika anda merasa sedikit lembap pada waktu pagi, anda mungkin mahu untuk memohon baking soda sedikit di bawah lengan anda. Kami tidak menyebut ini sebelum tetapi anda mungkin mahu berhati-hati membersihkan kulit anda sebelum memohon antiperspirants preskripsi. Kerana mereka boleh merengsakan kulit. Selain itu, jika anda mencukur, tunggu 24 hingga 48 jam sebelum memohon antiperspirant anda kerana ia boleh merengsakan ketiak anda.

Jika kerengsaan berlaku, merawat dengan krim hydrocortisone topikal dan berbincang dengan doktor anda. Jika kulit anda tidak mendapat jengkel, gunakan antiperspirant setiap malam sehingga berpeluh dikurangkan. Sebaik sahaja anda telah menyedari bahawa antiperspirant itu telah berkuat kuasa anda boleh mengurangkan kepada berapa kerap anda menggunakannya. * Nota: Sebelum memohon antiperspirant anda memastikan bahawa kulit anda benar-benar kering, jika anda boleh merasa apa-apa kelembapan, menggunakan rambut tamparan ditetapkan pada sejuk untuk menyelesaikan pengeringan.

Makan Sayur-sayuran dan Buah

Kita semua telah belajar tentang empat kumpulan makanan asas di sekolah. Jika anda seperti kebanyakan, manakala di sekolah, anda benar-benar boleh tidak faham bagaimana yang akan membantu anda untuk mendapatkan pekerjaan atau pasangan. Walau bagaimanapun, seperti yang kita mendapatkan lebih tua kita belajar lebih lanjut mengenai pepatah olde, anda adalah apa yang anda makan. Well, saya tidak suka menjadi orang yang menyampaikan berita buruk tetapi Mrs.Shoemaker betul, makan buah-buahan dan sayur-sayuran anda.

Bagaimana untuk makan sayur-sayuran dan buah-buahan memainkan peranan dalam ubat untuk peluh berlebihan? Baca di bawah seperti yang kita jelaskan. Seperti yang kita semua tahu, makanan yang kita menyerap ke dalam badan kita memberi kita nutrisi, vitamin, dan antioksidan yang diperlukan untuk mengekalkan sistem yang sihat. Sekarang apabila kita mengisi badan kita penuh soda, gula-gula, dan kuih-muih, baik, ringan di dan sampah keluar. Anda mungkin perasan selepas makan sejenis makanan tertentu sama ada pedas, masin atau anda mula berpeluh. Dengar badan anda ...

Cara lain yang makan lebih banyak sayur-sayuran dan buah-buahan membantu ialah; makanan yang lebih sihat anda makan, yang kurang besar kemungkinan anda untuk makan makanan ringan. Satu-satunya cara sebenar anda akan tahu adalah untuk mencubanya. Cuba makan kesihatan yang lebih sedar untuk melihat apakah yang menyebabkan berpeluh kurang.

Berikut adalah beberapa makanan dan minuman yang boleh meningkatkan pengeluaran peluh:

makanan pedas
minuman beralkohol
kopi berkafein
teh hitam
coklat
makanan yang diproses
Tidak ada ia! A remedi beberapa untuk peluh berlebihan bersama-sama dengan beberapa makanan dan minuman yang boleh memburukkan lagi keadaan anda. Jika anda berpeluh berlebihan, tanpa diduga, dan berterusan, dan malu dan pada hujung tali anda pastikan terlebih dahulu memberi cadangan yang di atas cuba sebelum beralih kepada rawatan yang lebih melampau.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar