Total Tayangan Halaman

ZetaClear - Bagaimana berkesan adalah ia Terhadap Kulat kuku?

ZetaClear - Bagaimana berkesan adalah ia Terhadap Kulat kuku?

ZetaClear adalah anti-racun kulat semulajadi yang boleh digunakan sama ada di kuku kaki atau kuku. Penyakit kulat yang menjangkiti kuku adalah Onychomycosis, dan ia menyumbang lebih 50% daripada kecacatan kuku dan masalah. Ia biasanya dianggap sukar untuk dirawat kerana ia membenamkan dalam kuku. Atas sebab ini, banyak rawatan kulat kuku agak toksik.

Sebaliknya, ZetaClear diperbuat daripada semua bahan-bahan semulajadi yang terkenal dengan ciri-ciri anti-bakteria dan anti-kulat mereka, namun masih lagi lembut pada badan.

ZetaClear Bahan-bahan

ZetaClear mengandungi minyak pokok teh (yang sangat baik anti-kulat / anti-bakteria yang dapat menembusi juga), asid undecylenic (berasal dari minyak kastor), yang juga membantu untuk melegakan gatal-gatal dan terbakar, minyak cengkih, minyak jojoba, minyak serai , minyak lavender dan Vitamin E minyak.

ZetaClear digunakan dua kali sehari pada bersih, kuku kering. Penggubalan seperti gel adalah mudah untuk memohon dan tidak lari atau titisan. Ia mengambil beberapa minit untuk kering walaupun, dan ia perlu menjadi benar-benar kering sebelum memakai sarung kaki atau kasut.

Pengalaman ZetaClear saya

Apabila saya dibangunkan kulat kuku jari kaki saya mahu menggunakan rawatan semulajadi dan bukan preskripsi daripada doktor saya. Saya lebih memilih untuk tidak menggunakan bahan kimia toksik pada badan saya jika saya tidak perlu! Walaupun doktor saya tidak percaya bahawa ZetaClear boleh bekerja, saya masih sanggup untuk mencuba.

Saya pernah ZetaClear yang baik dua minggu sebelum saya benar-benar mula melihat peningkatan dalam penampilan kuku kaki saya. Saya harapkan ini, kerana ia boleh mengambil masa dari tiga hingga empat minggu untuk rawatan untuk bekerja. Apa yang pasti, selepas empat minggu penggunaan yang konsisten (dua kali sehari) kulat telah dibersihkan dengan baik. Walaupun saya terkejut bagaimana berkesan ia, memandangkan bahawa saya mendengar banyak tentang kesukaran yang wujud dalam menangani jangkitan kulat pada kuku.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar