Total Tayangan Halaman

Vital - Pertempuran A Fit Sistem Imun

Vital - Pertempuran A Fit Sistem Imun

Mempunyai sistem imun yang berjuang patut adalah amat penting untuk kesihatan yang baik dan kewujudan. Sesungguhnya, tanpanya anda akan sama sekali ditakluki dengan virus, kulat, bakteria dan apa-apa bug lain yang anda boleh menamakan atau berani untuk bermimpi.

Terdapat sebahagian daripada sistem imun anda yang boleh anda lihat dan itulah kulit anda. Satu dinding utama antara anda dan semua orang-orang pepijat di luar sana. Anda kulit, yang adalah, yang sangat sukar dan secara umum ditembusi oleh bakteria dan virus. Juga, anda mungkin ingin tahu; kulit anda merembeskan sejenis bahan anti-bakteria yang membunuh kira kebanyakan bakteria yang boleh mendarat di atas kulit anda; jika ini tidak berlaku kita semua akan berjalan-jalan di dengan lapisan acuan pada kulit kita.

Pintu masuk untuk virus terbang di dalam udara adalah jelas telinga, hidung, mata dan mulut serta luka. Sebaik sahaja kuman ini diterima masuk ke bahagian dalam badan anda itu adalah apabila sistem imun anda pergi berjaga-jaga, menyerang kuman dan memusnahkan apa-apa ancaman.

Apakah sebab mengapa sesetengah orang seolah-olah lari dengan tidak sakit apabila di sekeliling mereka orang mempunyai selesema, selesema dan sebagainya? Jawapannya adalah kerana beberapa menjaga diri mereka sendiri menjadi sebaik mungkin manakala orang lain tidak. Dan jika kerosakan sistem anda untuk apa-apa sebab anda kemudian membiarkan diri anda dalam untuk pelbagai masalah dan penyakit.

Saya tahu bahawa ini semua adalah sangat umum, tetapi ia adalah penting bagi anda untuk menjaga diri anda dan mempunyai pertempuran yang menyesuaikan diri dengan sistem imun untuk menjaga diri dalam.

Salah satu cara ialah untuk mengambil beberapa bentuk tonik kesihatan (internet ini penuh dengan mereka) pergi dan melihat seorang pekerja doktor atau kesihatan untuk mendapatkan nasihat apa yang perlu diambil. Anda tidak perlu sakit untuk melakukan ini; iaitu titik keseluruhan: perubatan pencegahan.

Saya sendiri minum dos harian Aloe Vera untuk bersaing kesihatan saya ... Saya percaya bahawa ada yang lebih baik di planet ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar